Palautukset ja vaihdot

Palautukset ja vaihdot

  • Palauttaa

Ennen toimitusta kaikki tuotteet läpikäyvät laatutarkastuksen, mutta jos sinulla on ongelmia, ota meihin yhteyttä.

Teemme kaikkemme ratkaistaksemme ongelmasi mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti, ja jos on tarvetta, saat korvaavan tuotteen viipymättä. Mikäli asiakas palauttaa ilmaiseksi toimitetut tavarat sen vuoksi, että tilauksen arvo oli yli 200 €, olemme oikeutettuja veloittamaan toimitusmaksun, mikäli palautettujen tuotteiden tilauksen kokonaisarvo on alle 200 € .


Muista, että verkkosivullamme olevat värit edustavat vain värejä. Emme ota mitään vastuuta väri- ja sävyeroista, joita saattaa esiintyä mainittujen esitysten ja todellisen materiaalin välillä.

  • Mittatavaroiden palautus

Meidän tai kolmannen osapuolen verkkosivuiltamme tilaamia ja sieltä lähettämiä mittatuotteita (kuten kaihtimia) ei voida palauttaa.

On kuitenkin mahdollista, että tuote on viallinen tai tuote on vaurioitunut kuljetuksessa.


Hyvitykset

  • Kuinka saan hyvitykseni?

Jokainen hyvitys maksetaan debit- tai luottokortille, jota käytetään tilattujen tuotteiden maksamiseen. Pyrimme tekemään hyvityksen luottokortillesi tai PayPal-tilillesi kahden työpäivän kuluessa siitä, kun olemme hyväksyneet palauttamasi tuotteet.

On tärkeää ottaa huomioon, että tämä ei liity pankkisi käsittelyaikaan.

Kun palautus on suoritettu, asiakas saa sähköpostiin vahvistuksen maksusta, päivämäärästä ja summasta.

Mikäli tilaus tehdään debit- tai luottokortilla, summa palautetaan tälle pankki- tai luottokortille 3-5 arkipäivän kuluessa.


  • Olen vaihtanut luotto-/pankkikorttini tai se on vanhentunut. Miten voin saada rahat takaisin?

Knallin velvollisuus on käsitellä kaikki hyvitykset asiakkaan tilauksen yhteydessä käyttämän alkuperäisen maksutavan mukaisesti.

Sillä ei ole väliä, onko maksukortti nyt vanhentunut vai ei, vai peruutitko tai sulkitko tilisi. Tyypillistä on, että palautus käsitellään automaattisesti samalle tilille, mutta asiakkaalta voidaan kysyä muita tilauksesta tulevia tietoja.

Jos se ei ole mahdollista, asiakaspalvelumme tekee asianmukaiset järjestelyt.

  • Miten saan hyvityksen, jos tuotteeni palautetaan viilennysajan sisällä eli 7 päivän sisällä?

Lain mukaan EU:n asukkailla on oikeus peruuttaa ostotapahtuma 7 arkipäivän kuluessa siitä päivästä, jona ostettu tuote on vastaanotettu. Katso lakisääteiset oikeudet saadaksesi lisätietoja aiheesta.

Mikäli tilaus peruutetaan mainitun harkinta-ajan sisällä ja jos emme ole tehneet virhettä, asiakkaalle hyvitetään tuotteiden hinta ja toimituskulut seuraavasti:

Mikäli asiakas haluaa palauttaa isompaan tilaukseen kuuluneen tuotteen, hänelle hyvitetään tuotekohtainen toimitusmaksu
Mikäli asiakas haluaa palauttaa kaikki tilauksen tuotteet, hänelle hyvitetään asianmukaiset tuotekohtaiset toimituskulut ja aiheutunut toimitusmaksu
Mikäli tavara noudetaan asiakkaalta, meillä on oikeus periä asiakkaalta noutokulut


  • Hyvitystäni ei ole lähetetty minulle. Mitä teen?

Sinun tulee ottaa meihin yhteyttä, kun kuusi arkipäivää on kulunut siitä päivästä, kun olet saanut sähköpostin, jossa on vahvistus palautuksesta.

Palautuksen tila vahvistetaan ja asiakkaalle annetaan palautukseen liittyvä viitenumero, jota pankki voi käyttää maksun jäljittämiseen.

Palautetut tai hylätyt hyvitykset myönnetään uudelleen pankkisiirrolla tai lahjakortilla. Asiakkaalta voidaan vaatia lisätietoja liittyen.