FAQ


Kuinka voin tarkistaa, missä vaiheessa valitukseni on?

  • Jos sinulla on valitukseen liittyviä kysymyksiä, ota meihin yhteyttä kirjoittamalla osoitteeseen store@knall.co.uk

Kuinka voin tehdä valituksen?

  • Jos saamasi tuote on viallinen tai siinä on virheitä ja 15 päivän aika ostopäivästä ei ole vielä umpeutunut, ota meihin yhteyttä seuraavaan sähköpostiosoitteeseen store@knall.co.uk

Miten voin pyytää palautusta?

  • Mikäli saamasi tuote ei vastaa odotuksiasi eikä ostopäivästä ole vielä kulunut 15 päivää, voit lähettää palautuspyynnön, ota meihin yhteyttä alla olevaan osoitteeseen sähköpostitse store@knall.co.uk
  • Muista, että mittojen mukaan valmistetut tai yksittäisen asiakkaan tilauksesta vedetyt tuotteet eivät ole palautusoikeutta.

Mitä valituksen tekemiseen tarvitaan?

  • Jos huomaat pakkauksessa pieniäkin vaurioita, pyydä tavarantoimittajaa rekisteröimään vauriot, kirjoita vahinkoraportti!
  • Avaa pakkaus ja tarkista, että tavarat eivät ole vaurioituneet. Kuvaa kuljetusvaurio ja ilmoita siitä mahdollisimman pian sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: store@knall.co.uk sisältäen tärkeitä tietoja, kuten:

- tilausnumero
- Puhelinnumero
- yksityiskohtainen kuvaus vahingosta (esimerkiksi: mitkä osat osoittavat vaurion)
- kuvia vaurioista
- vahinkoraportti