FAQ
Valitse aihe: Palautukset ja valitukset
Kuinka voin tarkistaa, missä vaiheessa valitukseni on?
- Jos sinulla on valitukseen liittyviä kysymyksiä, ota meihin yhteyttä kirjoittamalla osoitteeseen store@knall.co.uk
Kuinka voin tehdä valituksen?
- Jos saamasi tuote on viallinen tai siinä on virheitä ja 15 päivän aika ostopäivästä ei ole vielä umpeutunut, ota meihin yhteyttä seuraavaan sähköpostiosoitteeseen store@knall.co.uk
Miten voin pyytää palautusta?
- Mikäli saamasi tuote ei vastaa odotuksiasi eikä ostopäivästä ole vielä kulunut 15 päivää, voit lähettää palautuspyynnön, ota meihin yhteyttä alla olevaan osoitteeseen sähköpostitse store@knall.co.uk
- Muista, että mittojen mukaan valmistetut tai yksittäisen asiakkaan tilauksesta vedetyt tuotteet eivät ole palautusoikeutta.
Mitä valituksen tekemiseen tarvitaan?
- Jos huomaat pakkauksessa pieniäkin vaurioita, pyydä tavarantoimittajaa rekisteröimään vauriot, kirjoita vahinkoraportti!
- Avaa pakkaus ja tarkista, että tavarat eivät ole vaurioituneet. Kuvaa kuljetusvaurio ja ilmoita siitä mahdollisimman pian sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: store@knall.co.uk sisältäen tärkeitä tietoja, kuten:
- tilausnumero
- Puhelinnumero
- yksityiskohtainen kuvaus vahingosta (esimerkiksi: mitkä osat osoittavat vaurion)
- kuvia vaurioista
- vahinkoraportti