FAQ
Valitse aihe: Toimitus ja maksu
Laskussa on virhe, miten voin korjata sen?
- ALV-laskussa voidaan korjata vain pienet virheet, ns. kirjoitusvirheet yrityksen nimessä tai osoitteessa. Jos laskussasi on virhe - kirjoita osoitteeseen store@knall.co.uk
- Jos laskussa on toisenlainen virhe, esim. puuttuva tai väärä NIP - emme voi korjata sitä.
[Oikeusperusta: art. arvonlisäverolain 88 §; taide. arvonlisäverolain 106 b §]
Voinko tilata postiennakolla?
- Kyllä, suoritamme lähetykset maksettuna toimituksen yhteydessä (postiennakko)
- Suoritamme postiennakkotilaukset tuotteille vain 2400 mm (240 cm) leveyteen asti, jos tilatun tuotteen leveys ylittää 2400 mm (240 cm), postiennakkomaksutapa ei ole käytettävissä BC.
- Postiennakko on saatavilla tilauksille, joiden arvo on enintään 5000 PLN
Milloin voin hyötyä ilmaisesta toimituksesta?
- Mikäli tilauksen arvo ylittää 400 PLN ja maksu suoritetaan pankkisiirrolla, toimituskulut ovat ILMAINEN
Saanko laskun ostaessani knalilta?
- Kyllä, sähköisessä muodossa oleva lasku liitetään .PDF-tiedostoon erillisenä sähköpostiviestinä
- Yrityksen laskun saamiseksi sinun tulee täyttää lomake verotunnisteella tilausta tehdessäsi
Kuinka maksan tilaukseni?
Voit maksaa tilauksesi käyttämällä:
- Perinteinen pankkisiirto (tilinumero löytyy välilehdeltämme yhteystiedot )
- Maksujärjestelmä (PAYU.PL) ONLINE tai KORTTI
- Maksujärjestelmä (PAYPAL) ONLINE tai KORTTI
Maksanko lykkäyksen knallikaupassa?
- On mahdollista ostaa maksulykkäyksellä vain budjettiyksiköihin. Kiinnostuneita tahoja tai laitoksia pyydetään tekemään tilaus tavalliseen tapaan verkkokaupan kautta ja lähettämään sitten tilausnumero osoitteeseen sklep@knall.pl tarkistettavaksi. Tietyissä tapauksissa myös valtuutus on pakollinen
Tarjouskoodini ei toimi, mitä minun pitäisi tehdä?
- Jos sinulla on ongelmia alennuskoodin kanssa, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen store@knall.co.uk
- Viestin tulee sisältää alennuskoodi, joka ei toimi ja ei. tilauksestasi