FAQ


Laskussa on virhe, miten voin korjata sen?

  • ALV-laskussa voidaan korjata vain pienet virheet, ns. kirjoitusvirheet yrityksen nimessä tai osoitteessa. Jos laskussasi on virhe - kirjoita osoitteeseen store@knall.co.uk
  • Jos laskussa on toisenlainen virhe, esim. puuttuva tai väärä NIP - emme voi korjata sitä.

[Oikeusperusta: art. arvonlisäverolain 88 §; taide. arvonlisäverolain 106 b §]

Voinko tilata postiennakolla?

  • Kyllä, suoritamme lähetykset maksettuna toimituksen yhteydessä (postiennakko)
  • Suoritamme postiennakkotilaukset tuotteille vain 2400 mm (240 cm) leveyteen asti, jos tilatun tuotteen leveys ylittää 2400 mm (240 cm), postiennakkomaksutapa ei ole käytettävissä BC.
  • Postiennakko on saatavilla tilauksille, joiden arvo on enintään 5000 PLN

Milloin voin hyötyä ilmaisesta toimituksesta?

  • Mikäli tilauksen arvo ylittää 400 PLN ja maksu suoritetaan pankkisiirrolla, toimituskulut ovat ILMAINEN

Saanko laskun ostaessani knalilta?

  • Kyllä, sähköisessä muodossa oleva lasku liitetään .PDF-tiedostoon erillisenä sähköpostiviestinä
  • Yrityksen laskun saamiseksi sinun tulee täyttää lomake verotunnisteella tilausta tehdessäsi

Kuinka maksan tilaukseni?

Voit maksaa tilauksesi käyttämällä:

  • Perinteinen pankkisiirto (tilinumero löytyy välilehdeltämme yhteystiedot )
  • Maksujärjestelmä (PAYU.PL) ONLINE tai KORTTI
  • Maksujärjestelmä (PAYPAL) ONLINE tai KORTTI

Maksanko lykkäyksen knallikaupassa?

  • On mahdollista ostaa maksulykkäyksellä vain budjettiyksiköihin. Kiinnostuneita tahoja tai laitoksia pyydetään tekemään tilaus tavalliseen tapaan verkkokaupan kautta ja lähettämään sitten tilausnumero osoitteeseen sklep@knall.pl tarkistettavaksi. Tietyissä tapauksissa myös valtuutus on pakollinen

Tarjouskoodini ei toimi, mitä minun pitäisi tehdä?

  • Jos sinulla on ongelmia alennuskoodin kanssa, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen store@knall.co.uk
  • Viestin tulee sisältää alennuskoodi, joka ei toimi ja ei. tilauksestasi