FAQ
Valitse aihe: Tuotteet ja tilaukset
Onko valitsemani tuote saatavilla?
- Voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden suoraan verkkosivuiltamme. Tarkemmat tiedot näkyvät valitun tuotteen kortilla.
- Mittatilaustuotteissa ei ole tietoa saatavilla olevasta määrästä.
Kuinka voin korjata tilaukseni?
- Jos olet tehnyt virheen tilausta tehdessäsi, kirjoita heti meille osoitteeseen store@knall.co.uk , jos tilauksesi ei ole vielä saapunut tuotantoihin, ei tule ongelmaa soveltaa ‡ siihen korjauksia
Voinko ostaa tuotteita, joita ei ole myymälän tarjouksessa?
- Kyllä, valikoimamme on erittäin laaja ja kaikkia tuotteitamme ei löydy verkkokaupasta, jos et löytänyt etsimääsi, käytä yhteydenottolomaketta
Tilasin väärän koon mitä minun pitäisi tehdä?
- Voit palauttaa tuotteet 14 arkipäivän kuluessa siitä päivästä, jona kuriiri on toimittanut.
- Jos tuotteesi on kuitenkin valmistettu tilauksesta ja sitä ei voi palauttaa, ota tässä tapauksessa välittömästi yhteyttä valitusosastoomme kirjoittamalla sähköpostiosoitteeseen store@knall.co.uk (monissa tapauksissa tuote voi olla muunnettavissa tai muutoin omaksua sen määränpäähän sopivaksi)