FAQ
Valitse aihe: Usein Kysytyt Kysymykset
Mistä löydän tilauksen laskun?
- Lähetämme sähköisen laskun (PDF-tiedosto) erillisellä sähköpostilla
Kuinka voin tarkistaa tilaukseni tilan?
- Voit tarkistaa tilauksen toteutumistilan napsauttamalla kauppasivun oikeassa yläkulmassa olevaa " Tilauksen tila "
- Ilmoitamme jokaisesta tilauksen vaiheesta sähköpostitse
- Tilauksen viimeisen vaiheen (tilaus suoritettu) tapauksessa lähetämme tekstiviestin, joka vahvistaa tilauksen toimituksen
Mistä löydän valitun tuotteen valmistumispäivän?
Yksityiskohtaiset tiedot käyttöönottopäivämäärästä näkyvät valitun tuotteen kortissa.
Voinko tilata materiaalinäytteitä ennen tilauksen tekemistä?
- Kyllä, voit tilata jopa 5 ilmaista näytettä mittatilaustuotteista, lisätietoja löydät kohdasta " tilaa näyte "
Pakettini on vaurioitunut, mitä minun pitäisi tehdä?
- Jos huomaat pakkauksessa pieniäkin vaurioita, pyydä tavarantoimittajaa rekisteröimään vauriot, kirjoita vahinkoraportti!
Avaa pakkaus ja tarkista, että tavarat eivät ole vaurioituneet. Kuvaa kuljetusvaurio ja ilmoita siitä mahdollisimman pian sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: store@knall.co.uk
Kenelle puhelinpalvelu knal-liikkeessä on?
- Knallin verkkokaupassa voit tehdä tilauksia 24 päivää viikossa, 7 päivää viikossa
- Puhelinpalvelumme on käytettävissäsi maanantaista perjantaihin klo 9.00-16.00, puhelinnumerot löydät kohdasta " Yhteystiedot "
Lähetämmekö ulkomaille?
- Suoritamme tilauksia kaikkialla EU:ssa ja Isossa-Britanniassa, voit tarkistaa tällaisen tilauksen toimituskorin lähetysvälilehdestä
Onko mahdollista tilata kokoonpanopalvelua?
- Kaikki tuotteemme valmistetaan itse koottavaksi, mutta joidenkin tuotteiden osalta on mahdollista tilata kokoonpanopalvelu valittuun paikkaan Puolassa, jos olet kiinnostunut, täytä vain yhteydenottolomake, jossa mainitaan tuotteet ja kerrotaan asennustilaa. Yhteydenottolomake
Onko mahdollista tilata mittauspalvelu?
- Kaikki tuotteemme on valmisteltu itsemittaukseen ja kokoonpanoon, mittausohjeet löytyvät mittauksesta
Kuinka valita oikein alkuperäiset FAKRO- tai VELUX-kaihtimet
- Jotta FAKRO tai VELUX rullakaihtimet valitaan oikein, sinun tulee tietää ikkunan koko, joka on ilmoitettu ikkunapuitteen arvokilvessä.
- Kun avaat VELUX/FAKRO-ikkunan, löydät puitteen oikeasta tai vasemmasta yläkulmasta arvokilven. Tietokilpien sijainti ja ulkonäkö vaihtelevat ikkunamallin kapasiteetin mukaan.
Mistä löydän alennuskoodeja?
- Kun ostat Knall-yrityksen kaupasta, voit hyödyntää erikoisalennuksia, alennuskoodit löydät nettisivuiltamme välilehdeltä Alennukset JA tai sosiaalisilta sivuiltamme facebook , twitter , instagram
Olen kiinnostunut yhteistyöstä, mitä minun pitäisi tehdä?
- Jos haluat tehdä meille yhteistyötarjouksen, lähetä meille viesti osoitteeseen store@knall.co.uk
Haluaisin esittää markkinointitarjouksen, keneen ottaa yhteyttä?
- Jos haluat esittää markkinointitarjouksen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen store@knall.co.uk
Sain vain osan tilaamistani tuotteista, entä loput?
- Suurien tilausten tai useiden tuotteiden yhdistämisen yhteydessä voi olla tarpeen lähettää useita paketteja.